Συνδυάζοντας πολυμερικό πηλό με άλλα υλικά

Ο πολυμερικός πηλός είναι ένα πολύ εύπλαστο υλικό. Μπορείτε να βρείτε  πολλά χρωματιστά πακέτα πηλού παρόλο που μπορεί να αναμιχθεί με μια ποικιλία υλικών ώστε να επιτευχθεί ένα συγκεκριμένο χρώμα.

Η προετοιμασία του πηλού είναι το πρώτο βήμα πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο. Κόψτε ένα κομμάτι πηλό και δουλέψτε το με τα χέρια σας, δώστε κυλινδρικό σχήμα και στρώστε το. Μπορείτε να στρώσετε τον πηλό χρησιμοποιώντας ένα στυλό (αντί για πλάστη) ή τη μηχανή ζυμαρικών. Αν το κομμάτι του πηλού είναι μικρό μπορείτε να το δουλέψετε με τα χέρια σας και να το ρολάρετε με ένα στυλό.

Πηλός, στρασάκια και χαβιάρι νυχιών, φύλλο ασημιού
Υπάρχει μια ποικιλία από εργαλεία που μπορείτε να βρείτε. Μην ξοδέψετε μια περιουσία σε εργαλεία για να ξεκινήσετε. Μπορείτε να βρείτε τα περισσότερα εργαλεία που χρειάζεστε στο σπίτι.
Το απαραίτητο εργαλείο είναι η μηχανή ζυμαρικών (είναι η μηχανή ζυμαρικών που βλέπετε στα βίντεό μου). Αυτό το εργαλείο είναι πράγματι βοηθητικό για την προετοιμασία του πηλού επειδή κάνει το στρώσιμο του πηλού πολύ εύκολο. Η προετοιμασία απαιτεί την επανάληψη “στρώσιμο και δίπλωμα” πολλές φορές.

Με αυτό το εύκαμπτο και εύπλαστο υλικό μπορούμε να ικανοποιήσουμε τη δημιουργικότητά μας.

Τα αγαπημένα μου κοσμήματα είναι τα δαχτυλίδια. Μου αρέσουν τα δαχτυλίδια. Μου αρέσουν τα μεγάλα δαχτυλίδια. Όμως, το μέγεθός μου είναι μικρό και δεν μπορώ εύκολα να βρω το σχέδιο που θέλω στο κατάλληλο για μένα μέγεθος. Έτσι, έπρεπε να φτιάξω δαχτυλίδια.

 
Έχω κάνει τα πειράματά μου σχετικά με την ανθεκτικότητα των δαχτυλιδιών. Τα πρόσθετα υλικά (για παράδειγμα η βάση δαχτυλιδιού) πρέπει να ψηθούν με τον πηλό. Οι κόλλες δεν είναι κατάλληλες σύμφωνα με την εμπειρία μου. Έχω δοκιμάσει κόλλες, ζεστή και κρύα σιλικόνη. Τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά. Η βάση δαχτυλιδιού ξεκολλάει. Ο τρόπος μου για να αντιμετωπίσω αυτό το πρόβλημα είναι να “φυλακίσω” τη βάση του δαχτυλιδιού στον πηλό και να ψήσω το όλο σύστημα.
Αν θέλετε μπορείτε να δείτε το βίντεό μου Πως φτιάχνω ένα δαχτυλίδι στο οποίο η τοποθέτηση της βάσης δαχτυλιδιού παρουσιάζεται και το βίντεο Πως φτιάχνω ένα κουμπί στο οποίο ο πηλός χρησιμοποιείται σαν συνδετικό υλικό  και για να καλύψει το κρυμμένο κουμπί.
Ο υγρός πηλός είναι επίσης χρήσιμος όταν ο πολυμερικός πηλός συνδυάζεται με άλλα υλικά.
Εν τέλει, το υγρό γυαλί είναι τέλειο επειδή σιγουρεύει τα πρόσθετα υλικά και δίνει αυτή την εντύπωση του βρεγμένου. Μπορεί ακόμα να χρωματιστεί.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF