Γλυκό του κουταλιού Κυδώνι

Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για την κυδωνιά μου. Είναι δύο ετών και μου έδωσε τα πρώτα της φρούτα. Μόνο τέσσεραΌμως είμαιχαρούμενηΔε χρησιμοποιώ φυτοφάρμακα αφήνω τη φύση να κάνει τη δουλειά της. Μπορώ να μαγειρέψω τόσα πιάτα με αυτά τα φρούταΌμως έχω μόνο τέσσεραΠήρα την απόφαση να τα κάνω γλυκό του κουταλιού.

Ο παραδοσιακός και πολύ δημοφιλής τρόπος μαγειρέματος του κυδωνιού στην Ελλάδα. Σερβίρεται στο μικρό πιατάκι, η ποσότητα είναι περίπου ένα κουταλάκι του γλυκού και ένα ποτήρι νερό. Αυτός είναι ο παραδοσιακόςτρόπος σερβιρίσματος στους επισκέπτεςΗ αλήθεια είναι ότι τα βάζα με αυτό το είδος των γλυκών αδειάζουν με πολύ μυστήριο τρόπο. Κανείς δεν ξέρει πως αδειάζουν τα βάζαΗ γενιά των γονιών μου θυμάται τις μητέρες τους να κρύβουν κάποια βάζα κάπου ψηλά για να τα προστατέψουν από τους μικρούς γλυκοκλέφτες.

Παραδοσιακά, το μυρωδικό που δίνει τη μυρωδιά είναι η αρμπαρόριζα. Εγώ αποφάσισανα ακολουθήσω τις γεύσεις της Κρήτης.Χρησιμοποίησα κανέλλα και είναι πραγματικά τέλειο.





Βρήκα αυτή τη συνταγή στο γαστρονομικός περίπλους (θα βρείτε αυτό το blog στα φιλικά ιστολόγια)
Η δυσκολία είναι το καθάρισμα και το κόψιμο του φρούτου.
διαδικασία:

  • Μετά το κόψιμο: Ζυγίζω τα φρούτα
  • Ζυγίζω ίση ποσότητα ζάχαρης
  • Φρούτα και ζάχαρη σε στρώσεις στην κατσαρόλα
  • Προσθέτω 3 κούπες (750ml) νερό
  • Προσθέτω κανέλλα
  • Ανάβω το μάτι
  • Μειώνω τη θερμοκρασία (μεσαία) μόλις αρχίσει να βράζει
  • Προσθέτω το λεμόνι
  • Κονσερβοποιώ σε ζεστά βάζα (110 βαθμοί κελσίου)
Το γλυκό είναι τραγανό και έχει υπέροχο χρώμα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF