Μαρία Τριπόντικα ~ Angels' Art ~

Ονοματεπώνυμο : Μαρία Τριπόντικα
Σχετικά :προσθέτω κι εγώ την δική μου πινελιά,το δικό μου χρώμα και την δική μου ενέργεια,στην δημιουργία ενός χαρούμενου και όμορφου κόσμου,κατασκευάζοντας κοσμήματα και αξεσουάρ.Τα υλικά μου είναι ποικίλα και συνεχώς προσθέτονται κι άλλα.Αγαπώ ιδιαίτερα,να δημιουργώ με ημιπολύτιμους λίθους που είναι ζωντανά κύτταρα της γης και πολύτιμοι βοηθοί μας.Η δημιουργία για μένα εκτός απο μέσο έκφρασης είναι και προσφορά προς τον κόσμο και χαίρομαι πολύ να προσφέρω!
Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνετε,κι εμένα προσωπικά,να βγει προς τα έξω και σε όλο και περισσότερους.
Η πόλη είναι ο Πειραιάς,αλλά μπορώ επίσης να βρίσκομαι παντού!
Είδος : Κοσμήματα , Αξεσουάρ , ημιπολύτιμοι λίθοι
Πόλη : Πειραιάς ( Υπόλοιπη Ελλάδα )
Επικοινωνία : m.tripontika10@yahoo.com κινητό 6972441784
Facebook fun page Angels' Art

1 σχόλιο:

Print Friendly and PDF